HomeOver RollerCoaster TycoonOver RollerCoaster Tycoon 2Over RollerCoaster Tycoon 3DownloadsForumExtraOver ons
16 bezoekers online
Niet ingelogd. Inloggen of Registreren.
U bevindt zich hier:
Forum » RollerCoaster Tycoon 3 » [CTR] Patrick&Mennoo_ DeVliegende Hollander - Sloep **Release**

[CTR] Patrick&Mennoo_ DeVliegende Hollander - Sloep **Release**

Ga naar pagina 1, 2
Nieuw onderwerp · Plaats reactie

Auteur  
Mennoo_
Pro
Lid # 7483

Geplaatst: 31-01-2010 om 18:15   
De Vliegende Hollander - Sloep

Eindelijk is hij er. Veel mensen hebben er lang op zitten wachten. Maar de DVH sloep van Patrick is eindelijk af. Patrick had mij het sketchup bestand van de sloep gestuurd. En 1 tot 2 weken terug hebben we besloten dat ik de sloep zou verbeteren. Zoals de leeuw van de oude sloep erop zetten. Dingen vergroten / verkleinen en de poly count flink verlaagt. Uiteindelijk is hij nu helemaal af. He enige jammere is dat de sloep niet mooi is zodat hij mooi in het water ligt. Maar er zal een kleine waterset die wel mooi op hoogte ligt. Ongeveer op de helft van een 1h muur. Bij deze sloep zitten 2 karren. Een kar is de echte DVH sloep met een leeuw met een licht gevende lamp. letters op de stoelen en het bord achterop de sloep. en eentje die je voor meer dingen kan gebruiken. Dus geen leeuw, letters op de stoelen en zonder bord achterop. Gewoon een generale versie. De track is niet gevoelig voor water en kan er ook niet zonder die extra opties niet het water in. Je zal een splash moeten gebruiken als ride event. Die ergens bijzit. Ik weet niet meer waar.

Screens:

Download

[ Dit bericht is bewerkt door: Mennoo_ op 31-01-2010 om 21:07 ]

Bekijk profiel van  Mennoo_  E-mail Mennoo_     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
spacebus
Master||April fool!
Lid # 8620

Geplaatst: 31-01-2010 om 18:39   
wow geweldig
ik zat er niet egt op t wachten maar ik ga hem wel gebruiken
bedankt menoo en Patrick

Bekijk profiel van  spacebus  E-mail spacebus       Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
rct3efteling
Master
Lid # 7273

Geplaatst: 31-01-2010 om 20:21   
had er eigenlijk niet meer op gerekend dat die nog te download zou komen echt bedankt ik ga hem voor mijn nieuwe park gebruiken.

Bekijk profiel van  rct3efteling  E-mail rct3efteling     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
BMC
Was: BasMcCormick
Lid # 7828

Geplaatst: 31-01-2010 om 20:24   
de leeuw had wel wat mooier gekund.. Ziet er toch wel mooi uit, hoor.

Bekijk profiel van  BMC  E-mail BMC     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Mennoo_
Pro
Lid # 7483

Geplaatst: 31-01-2010 om 21:21   
En al snel hier de nieuwe sloep. Bij deze zijn even vlug de polsjes breder gemaakt. En ook een hele leuke screen. De oude sloep vergeleken de nieuwe sloep. Schrik niet:P

De nieuwe polsjes

En de vergelijking

Nieuwe Download
AUB de oude vervangen door de nieuwe. in de openingspost is hij al aangepast. Als je de sloep al hebt gedownload. Moet je nog alleen maar de map "CTR_P&M_DVH-sloep" te vervangen. Maar doe dit ook aub!

Bekijk profiel van  Mennoo_  E-mail Mennoo_     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Chhtto
Recreator
Lid # 8056

Geplaatst: 01-02-2010 om 10:47   
Hier zat ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang op te wachten!!

Echt té vet!!

*het is alleen jammer dat, nu de sloep released is, iedereen een mooie DVH kan maken...

Maar dit is in ieder geval Klasse!!

Bekijk profiel van  Chhtto  E-mail Chhtto  Naar de website van Chhtto     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Booster Bike
Godlike
Lid # 7400

Geplaatst: 01-02-2010 om 12:12   
Hij ziet er heel erg mooi uit. Ben ook blij dat hij te download is. Nu kun je hem zeg maar ook voor andere attractie´s gebruiken en niet alleen voor de DVH.

Bekijk profiel van  Booster Bike  E-mail Booster Bike  Naar de website van Booster Bike     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
janmetdepet
Was: coolruben007
Lid # 8196

Geplaatst: 01-02-2010 om 17:22   
ziet er heel goed uit.
Mijn grote complimenten.

Bekijk profiel van  janmetdepet  E-mail janmetdepet     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
spacebus
Master||April fool!
Lid # 8620

Geplaatst: 01-02-2010 om 17:51   
ik vind de oude ook wl iets hebben kan je geen 2 verties maken??(bij nader inzien is er niet zoveel verschil)

en ik weet niet of het een goed idee is maar mischien kan je er ook een recolereable maken

[ Dit bericht is bewerkt door: spacebus op 01-02-2010 om 19:36 ]

Bekijk profiel van  spacebus  E-mail spacebus       Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
CokeZero
Was: Splash
Lid # 6296

Geplaatst: 01-02-2010 om 19:20   
Quote:
Op 01-02-2010 om 17:51, schreef spacebus:
Ik vind de oude ook wel iets hebben kan je geen 2 versies maken??

En ik weet niet of het een goed idee is maar misschien kan je er ook een recolereable maken?

Is dit nou zo moeilijk?

OT: Mooi hoor

Bekijk mijn stad!

Bekijk profiel van  CokeZero     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
spacebus
Master||April fool!
Lid # 8620

Geplaatst: 01-02-2010 om 20:13   
kun je mij zeggen waar ik die "extra opiets" waardoor hij het water in kan kan vinden?

Chhtto
Recreator
Lid # 8056

Geplaatst: 01-02-2010 om 20:57   
Quote:
Op 01-02-2010 om 20:13, schreef spacebus:
kun je mij zeggen waar ik die "extra opiets" waardoor hij het water in kan kan vinden?

Daarvoor moet je even google'en naar Options.txt tekstjes.
Dat zijn zinnen die je in C:\Documents and settings\*Jouw Gebruikersnaam*\Application Data\Atari\RCT3\ moet zetten.

Het zijn dus inderdaad extra opties die je toevoegt... Hierdoor kun je bijvoorbeeld de track door een andere track laten kruisen en een track door landschap heen laten gaan, zonder dat je gaat graven, etc...

**Belangrijk!! Je moet die zinnen zonder spaties typen..
Je kan ze met google zoeken, of hier de meest gebruikte zinnen vinden: http://forums.eu.atari.com/archive/index.php/t-38720.html

Succes verder!!

OT: Nogmaals; Heel gaaf!!!

[ Dit bericht is bewerkt door: chhtto op 01-02-2010 om 20:57 ]

Bekijk profiel van  Chhtto  E-mail Chhtto  Naar de website van Chhtto     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
martijntje
Master
Lid # 8449

Geplaatst: 02-02-2010 om 15:54   
Hoi Mennoo_

erg mooi vind ik jouw ctr van d.v.h! Echt goed! Ik ga het nu downloaden!

Het volgende gaat niet over je ctr maar even over wat anders:
Ik zie bij je eerste bericht een screen met daarop een toren van d.v.h.
Nu vroeg ik mij dus af: 'Is die set met dat soort muren, ergens te downloaden? En zo ja: Waar, a.u.b.?'

Ik zou het antwoord graag willen weten! *big smile* Ok, dat was dat.

Groetjes, martijntje

[ Dit bericht is bewerkt door: martijntje op 02-02-2010 om 15:56 ]

Bekijk profiel van  martijntje    Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Chhtto
Recreator
Lid # 8056

Geplaatst: 02-02-2010 om 16:13   
Quote:
Op 02-02-2010 om 15:54, schreef martijntje:
Hoi Mennoo_

Nu vroeg ik mij dus af: 'Is die set met dat soort muren, ergens te downloaden? En zo ja: Waar, a.u.b.?'

Groetjes, martijntje

Dat is volgens mij, Patrick en Menno weten dat het best, de toren uit het DVH-Project van Patrick... Ik heb dat project een tijdje gevolgd op de Atari Forums.

Het kan ook zijn dat het gewoon een toren is uit een ander DVH-Project.

Maar als het van Patrick is, heeft hij het zelf gemaakt, en is het waarschijnlijk niet te downloaden..

[ Dit bericht is bewerkt door: chhtto op 02-02-2010 om 16:14 ]

Mennoo_
Pro
Lid # 7483

Geplaatst: 02-02-2010 om 16:24   
Quote:
Op 02-02-2010 om 16:13, schreef chhtto:
Quote:
Op 02-02-2010 om 15:54, schreef martijntje:
Hoi Mennoo_

Groetjes, martijntje

Dat is volgens mij, Patrick en Menno weten dat het best, de toren uit het DVH-Project van Patrick... Ik heb dat project een tijdje gevolgd op de Atari Forums.

Het kan ook zijn dat het gewoon een toren is uit een ander DVH-Project.

Maar als het van Patrick is, heeft hij het zelf gemaakt, en is het waarschijnlijk niet te downloaden..

Nee dat is geen set. Deze toren is gewoon in elkaar gezet met objecten uit de sets van Shuguy. En dan 1 object is een deur XD

Ga naar pagina 1, 2

Vergrendel Onderwerp Verplaats Onderwerp Verwijder Onderwerp

Gebaseerd op phpBB