HomeOver RollerCoaster TycoonOver RollerCoaster Tycoon 2Over RollerCoaster Tycoon 3DownloadsForumExtraOver ons
14 bezoekers online
Niet ingelogd. Inloggen of Registreren.
U bevindt zich hier:
Forum » RollerCoaster Tycoon 3 » vraag over coaster gedgets!

vraag over coaster gedgets!

Nieuw onderwerp · Plaats reactie

Auteur  
abel
Newbie
Lid # 8044

Geplaatst: 08-02-2010 om 19:48   
ik heb de CS coaster gedgets, maar ik krijg ze alleen maar mooi in de baan bij hoge banen, als die van hersheys stormrunner, of giga achtbaan.
bij normale banen zoals kurkentrekker achtbaan, of uitgebreide achtbaan steken de remblokken-bloksectie wielen en lim elementen boven de baan uit, is dit te verhelpen?

p.s. ik heb foto's, maar weet niet hoe ik ze in een bericht plaats, kan iemand dat even vertellen?

alvast bedankt!!!

Bekijk profiel van  abel  Naar de website van abel     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
spacebus
Pro
Lid # 8620

Geplaatst: 08-02-2010 om 20:18   
heb het ook en hier is niets aan te doen (denk ik)

Bekijk profiel van  spacebus       Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
ColdFire

Lid # 7490

Geplaatst: 08-02-2010 om 21:27   
Dat komt waarschijnlijk omdat de CS niet geprogrammeerd is op die coastertypes. Ik heb er ook last van. Probeer er maar iets van te maken en gebruik anders een andere set. (Coaster Goodies)

Bekijk profiel van  ColdFire  E-mail ColdFire  Naar de website van ColdFire       Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
TRX
Admin | Walibi!
Lid # 3690

Geplaatst: 08-02-2010 om 22:23   
Nee, dit is niet te verhelpen.

Deze CS is voor een aantal baansoorten geschikt en voor de rest niet. That's it.

Dus je zal echt CS moeten gaan maken wil je het aanpassen.

Bekijk profiel van  TRX  E-mail TRX  Naar de website van TRX     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote

Vergrendel Onderwerp Verplaats Onderwerp Verwijder Onderwerp

Gebaseerd op phpBB