HomeOver RollerCoaster TycoonOver RollerCoaster Tycoon 2Over RollerCoaster Tycoon 3DownloadsForumExtraOver ons
28 bezoekers online
Niet ingelogd. Inloggen of Registreren.
U bevindt zich hier:
Forum » RollerCoaster Tycoon 3 » CTR creator handleiding (nederlands) zeker lezen!

CTR creator handleiding (nederlands) zeker lezen!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp · Plaats reactie

Auteur  
sjeskie
Godlike
Lid # 4878

Geplaatst: 14-07-2008 om 11:35   
CTR creator handleiding

Hier is een Nederlandse handleiding gemaakt door sjeskie voor RCTholland. In deze handleiding leer je hoe je Wagentjes van andere Coasters kunt verplaatsen naar andere soorten coasters zoals hier gebeurd is.

Je ziet dat dit wagen type niet thuis hoort op een junior coaster maar het kan nu wel!!! Alleen moet je deze handleiding volgen

Wat moet je doen download deze CTR creator:
http://www.vodhin.org/e107/download.php?view.939

Je zult creaties vinden van over heel het net maar nu vind je er nog niet zo veel omdat dit erg nieuw is deze creaties zijn namelijk kladblokken door mensen gemaakt met verstand. Ik kan ‘z on kladblok niet aanmaken dus heb ik er 1 gedownload van het internet op dit forum:

http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=649336

Ik heb gekozen voor de Dragon coaster als je naar beneden scrolt zie je dat Astrotom3000 enkele van zijn creaties op het internet geplaatst heeft hier staat de Dragon coaster bij. Het zou handig zijn als je die download zodat je de handleiding kan volgen gemakkelijk kunt volgen.

We beginnen klik op afbeelding voor duidelijk beeld te verkrijgen.

1. K we hebben dus de CTR creator en Creatie (kladblokbestand) die we willen. We openen de CTR creator. Die zal eerst nog in het Duits staan ga naar options duid daar Engels aan sluit en heropen de CTR creator terug en je zult zien dat alles in engels staat

2. Het ziet er zeer ingewikkeld uit maar in feite is het belachelijk eenvoudig. Klik op het eerste balkje onder rides. Read…

3. Je zult in een Windows verkenner venster komen. Je zoekt en opent het Kladblokbestand.

4. Vervolgens klik je op Write CTR

5. Daarna klik Je op Create Ride.ovls

6. En als laatste klik je op Install ride.ovls in RCT3. Normaal gezien is je nieuwe coaster nu geďnstalleerd en zul je hem zien als je RCT3 terug opstart

PS: als je het bericht tegen komt overwrite files "In 1 van deze stappen" klik je altijd op ja

Ik ben niet verandwoordelijk als je RCT3 niet meer opstart omdat je iets verkeerd deed. maar normaal gezien kan er niets mis gaan heb vanalles verkeert gedaan bij het oefenen hoe het moest en RCT3 werkt nog altijd perfect.

Atari heeft hier niets mee te maken dus je moet ook geen hulp verwachten aangezien Atari niet verantwoordelijk is als je het spel aanpast.

Deze handleiding mag niet gebruikt worden op andere sites en forums zonder mijn toesteming.

[ Dit bericht is bewerkt door: sjeskie op 14-07-2008 om 11:56 ]

Bekijk profiel van  sjeskie  Naar de website van sjeskie     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Medusa
Godlike
Lid # 5502

Geplaatst: 14-07-2008 om 11:41   
Het is zo goed uitgelegd en zo makkelijk, ik had het binnen een paar seconden geinstalleerd en het werkte perfect.

Heel erg bedankt Sjeskie.

Bekijk profiel van  Medusa  Naar de website van Medusa       Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
JulianW
Kluis_17
Lid # 4296

Geplaatst: 14-07-2008 om 12:01   
Dank je voor deze uitleg van CTR, ik had nu binnen paar seconde door

Bekijk profiel van  JulianW  E-mail JulianW  Naar de website van JulianW     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Davincstyle
Sick
Lid # 3910

Geplaatst: 14-07-2008 om 13:04   
CTR ---> Crash Team Racing
Ja dat dacht ik in het begin. Bedankt sjeskie, ik ga het eens een keer proberen. Die trein is waanzinnig grappig :')

Bekijk profiel van  Davincstyle  E-mail Davincstyle  Naar de website van Davincstyle     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
orrieknorrie
Newbie
Lid # 6812

Geplaatst: 15-07-2008 om 08:07   
Handig! Nu kan je ook een vliegende hollander met een echte overhellende bocht maken!

Bekijk profiel van  orrieknorrie    Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Mili
Godlike
Lid # 6146

Geplaatst: 15-07-2008 om 09:25   
Foto 2 -->

Wel een goede tip

Made by Mili. Door wie anders?
YouTube Account

Bekijk profiel van  Mili  E-mail Mili     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
sjeskie
Godlike
Lid # 4878

Geplaatst: 15-07-2008 om 12:03   
Quote:
Op 15-07-2008 om 08:07, schreef orrieknorrie:
Handig! Nu kan je ook een vliegende hollander met een echte overhellende bocht maken!

Ja inderdaat maar je moet er wel rekening mee houden dat er dan geen waterplas zal zijn om je boot in te laten gaan maar daar bestaan weer andere cheats voor om je boot in het water te krijgen alleen ken ik die niet

Bekijk profiel van  sjeskie  Naar de website van sjeskie     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
orrieknorrie
Newbie
Lid # 6812

Geplaatst: 16-07-2008 om 14:43   
Quote:
Op 15-07-2008 om 12:03, schreef sjeskie:
Quote:
Op 15-07-2008 om 08:07, schreef orrieknorrie:

Ja inderdaat maar je moet er wel rekening mee houden dat er dan geen waterplas zal zijn om je boot in te laten gaan maar daar bestaan weer andere cheats voor om je boot in het water te krijgen alleen ken ik die niet

Ik heb de engelse tutorial gelezen, maar daar staat zoiets in dat je baanstukken kan uitkiezen ofzo. Mijn engels is ook niet bepaald goed.

Bekijk profiel van  orrieknorrie    Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Gianni
KingChouffe
Lid # 4159

Geplaatst: 16-07-2008 om 16:01   
http://img390.imageshack.us/img390/8110/track2xl6.jpg

Realistisch, zeg :')

Heel handig, Sjeksie

Bekijk profiel van  Gianni  E-mail Gianni  Naar de website van Gianni     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Wolfpeak
JungleParks
Lid # 6760

Geplaatst: 16-07-2008 om 16:17   
Heel handig! Als mijn RCT3 het weer doet zal ik dit zeker downloaden! Bedankt!
Mijn complimenten sjeskie!

Wolfpeak

Bekijk profiel van  Wolfpeak    Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Lucy2
Newbie
Lid # 5766

Geplaatst: 12-08-2008 om 18:29   
Mooi!
Maar welk tekstbestand moet je gebruiken om de Water Achtbaan trein te laten rijden op de Achtbaan met loopings?

Bekijk profiel van  Lucy2  E-mail Lucy2     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
kukamonda
Imagineer
Lid # 6773

Geplaatst: 06-12-2008 om 19:24   
weet iemadn hoe ik een minispoortrein treintje op een track van de mijn trein achtbaan krijg?

Bekijk profiel van  kukamonda  E-mail kukamonda     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
mrt
The-Almighty
Lid # 6735

Geplaatst: 06-12-2008 om 19:35   
Quote:
Op 06-12-2008 om 19:24, schreef kukamonda:
weet iemadn hoe ik een minispoortrein treintje op een track van de mijn trein achtbaan krijg?

kom maar op msn

Bekijk profiel van  mrt  E-mail mrt     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
brammy
Newbie
Lid # 7446

Geplaatst: 27-12-2008 om 23:07   
kan dit ook met vista?
(dacht eerst even vragen voor ik mijn pc weer sloop)

Bekijk profiel van  brammy  E-mail brammy     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
sjeesen
Wannabee
Lid # 7469

Geplaatst: 27-12-2008 om 23:50   
zonder dit topic zou ik denk ik niks van dat programma snappen!

Bekijk profiel van  sjeesen    Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4

Vergrendel Onderwerp Verplaats Onderwerp Verwijder Onderwerp

Gebaseerd op phpBB