Ben je op zoek naar een bepaald object, of kan je een park niet openen omdat er bepaalde objecten missen? Hier kan je vragen of andere leden ze hebben en mekaar zo verder helpen.
ik kom helemaal niet op die site (www.rct2objectlist.com)
http://i1083.photobucket.com/albums/...Dimitri111.png
No-Limits broekie
^^
Je kan ze er gewoon uit filteren hoor
Als je de .dat naam weet dan is het simpel, zo niet dan moet je even een tool gebruiken (parkdat is de beste) om die te achterhalen
Ohja en over die zilveren draak: Ik weet niet hoe groot die moet zijn maar het leukste is als je die zelf maakt van objecten![]()
Ik zoek Nouja de ucces Railroad pack en ik zoek de depot pack EN ik zoek auto's bussen, stads gebouwen, stoplichten, + een achtbaan van een of andere JA(nogwat)
It'sa me! Solidbjorno! Wahahaaa!!
THE DARK SIDE OF LIfE!
Het duistere kanaal!
Blue space Coasters inc. JOU rct1&2 achtbanen op MAAT gemaakt!
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Naar mijn weten is ieder object in rct een apart .dat bestand. Kijk eens of er in de map objdata een bestand staat met de naam: argo en dan gevolgd door een nummer (ik heb argo01 t/m argo97). Dat zijn namelijk de Argonath objecten
@bjorn: jij zoekt wel weer gelijk heel veel. Ga eens naar NE (http://www.nedesigns.com/) en download daar een paar parken waarin je die objecten op de screenshots ziet![]()
Oké en tja sorry, maar ik moet toch IETS hebben voor een soort stads achtige kermis xD
THE DARK SIDE OF LIfE!
Het duistere kanaal!
^^
Misschien moet je eens op zoek naar creativiteit
1: railroad dit kan ook gewoon met een normale treinbaan (attractie), met de juiste hack kan je dan ook nog een treintje laten rijden (of ICE met de moderne monorail wagen), iets wat niet kan met die objecten.
2: Auto's kan je op dezelfde manier doen alleen dan met het ritje in een karretje en dan antieke wagens kiezen
3: Gebouwen kan je gewoon van objecten maken, heb je echt geen speciaal stadspaket voor nodig. Gewoon de quarter blocks en glazen muren.
4: Stoplichten kan je ook maken met objecten. Een (houten) paal en daar wat kleurtjes op hangen
Kortom wees creatief en bouw niet alles op uit standaard objecten![]()
Ja DAAR heb ik WEL wat aan
Thnx, En misschien ook wel een metrozoals in london met monorail
![]()
THE DARK SIDE OF LIfE!
Het duistere kanaal!
Ik zoek de bijgeleverde bomen maar dan als 2-kleurbaar custom scenery object, ik zocht mijn bibs eraf op google for 3 uur maar zonder resultaat. Ik heb ze nodig voor een project waar ik met spoed aan wil beginnen. (Ik weet dat deze bomen bestaan, hebze ooti gehad)