Ik ben de Fata Morgana aan het namaken, maar ik zoek de plaat van de verboden stad. Hij staat in de jungle, ik heb hem best wel snel nodig.
(kijk tussen de 15 en 22 seconde)
Hallo,
In dit topic kan je vragen stellen over CSO/CFR/CTR die je niet kunt vinden.
Dus veel plezier!
gr ezra24rct3.
Nieuwe speed of sound + walibi world word walibi Holland
Ik ben de Fata Morgana aan het namaken, maar ik zoek de plaat van de verboden stad. Hij staat in de jungle, ik heb hem best wel snel nodig.
(kijk tussen de 15 en 22 seconde)
Het is een hele lange tijd geleden dat ik voor het laatst RCT3 heb gespeeld. Ik ben een grote voorstander van het gebruik van CS, waar nu niets meer van te vinden is op mijn pc. Nu herinner ik mij nog een download waar heel veel standaard CS bij zat. Er was toen nog een versie 1 en een versie 2 voor zover ik weet. Ik zou het fijn vinden als iemand mij de juiste naam zou kunnen geven zodat ik weer aan de slag kan met RCT3. Alvast bedankt...
Die bedoelde ik. Ik moet mijn imposante lijst met cs weer vanaf de grond af aan opbouwen, NetOn 1 en NetOn 2 maken de lijst alweer wat completer, absoluut een aanrader voor beginnende RCT3'ers die gebruik willen maken van CS.
Weet iemand een goede, maar vooral ook heel uitgebreide patchcover set? De aceana's pavements set wordt bij mij zwart als ik het van een afstand bekijk.
ik zoek een cs van de ingang van de eftleling kan iemand die vinden?
Weet er iemand waar ik sproojesbos-objecten kan downloaden??
Bedankt!!
don\'t look at my grammer, I\'m dyslexic
Laatst gewijzigd door Rubette; 30-12-11 om 15:28.
don\'t look at my grammer, I\'m dyslexic